Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Art Bags

Αυτή την ανάρτηση ήθελα να την κάνω εδώ και πολύ καιρό...αλλά πάντα κάτι συνέβαινε και το ανέβαλα. Το υλικό μου ήταν πολύ περισσότερο αλλά δυστυχώς πρόσφατα κράσαρε ο σκληρός μου δίσκος και το περισσότερο το έχασα.
Ευτυχώς κάποιες φωτο τις είχα αποθηκευμένες στο κινητό κι έτσι  αποφάσισα να τις ανεβάσω!

Είναι αγαπημένες μου τσάντες που σχεδιάστηκαν και ράφτηκαν με πολύ όρεξη, φαντασία και δημιουργικότητα!!Κάποιες είναι εμπνευσμένες από παραμύθια και μυθιστορήματα και άλλες απλά δημιουργήματα της δικής μου φαντασίας.

Σας ευχαριστώ που κι εσείς τις αγαπήσατε κι εύχομαι να τις χαρείτε, να τις πάτε πολλά ταξίδια, βόλτες, εκδρομές και όπου αλλού σας ευχαριστεί....

ΥΓ Οι φωτογραφήσεις δεν είναι πολύ καλές λόγω του ότι έγιναν πολύ γρήγορα και πρόχειρα όσο ήμουν με τον πάγκο μου στο Θησείο.



"Ένα παιδί μετράει τ' άστρα"



"Alice in wonderland"

Babushka
Tea please!!!

Chinese pagoda


2 σχόλια: